Nincs termék a kosárban.
Kosár 0
Filter by Kategórie produktov
80 kg felett
80 kg-ig
Akciók és kedvezmények
Alacsony energiatartalmúitalok
Archív
Diétás étrendek
Étrend fogyáshoz 12 hétre
Étrend fogyáshoz 14 napra
Étrend fogyáshoz 28 napra
Étrend fogyáshoz 3 hétre
Étrend fogyáshoz 6 hétre
Étrend fogyáshoz 8 hétre
Jedalnicek na chudnutie 4 tyzdne + 1 tyzden zadarmo
Étrendkiegészítők
Fehérjetartalmú ételek
Fehérje kásak
Fehérje koktélok
Főételek
Köretek és protein kenyér
Levesek
Levesek
Protein édességek
Protein koktélok
Pudingok és smoothiek
Sós ropogtatnivalók
Gluténmentes élelmiszerek
Kedvezményes csomagok
Kiegészítők
Laktózmentes élelmiszerek
Limitált kiadás
Moringa teák
NutriFood Keto újdonságok

TARTALOM: 

  1. Általános információk
  2. Vásárlási szerződés
  3. Információk a termékről, fizetésről és szállításról
  4. Termék rendelése
  5. Elállási feltételek
  6. Fizetési feltételek
  7. Szállítási feltételek
  8. Teljesítés követelés, szavatosság
  9. Személyes adatok védelme
  10. Záró rendelkezések

A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) célja, hogy Megrendelők számára közérthetően és átlátható módon szabályozza a Szolgáltató www.nutrifoodketo.hu – NutriFood Keto és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Megrendelő között létrejövő jogviszonyt, és tájékoztatást nyújtson a megrendelést érintő egyéb feltételekről, körülményekről. A jelen Általános Szerződési Feltételek egyes feltételei a jogszabály alapján nem vonatkoznak a végfelhasználónak nem minősülő Megrendelőkre (az ún. Viszonteladókra), amit jelen Általános Szerződési Feltételek esetenként külön is jelöl.

Általános információk

  1.  Szolgáltató adatai: A Szolgáltató cégneve: Nutri a.s.,Kaštieľska 4, 821 05 Pozsony, Szlovákia. Szolgáltató telefonszáma: +421 948 17 27 18 A Szolgáltató e-mail elérhetősége: [email protected]. A Szolgáltató az Interneten: www.nutrifoodketo.hu. A Szolgáltató cégjegyzékszáma: 50137433. A Szolgáltató EU adószáma: SK2120205175Központi ügyfélszolgálat elérhetőségei: Nutri a.s, . Kaštieľska 4, 821 05 Pozsony, Szlovákia. Az ügyfélszolgálat munkanapokon, munkaidőben 8:00-14:30 óra között hívható.
  2. A kézbesítés címe a NUTRI FOOD PLAN Központi Tanácsadó Központ címe: Kaštieľska 4, 821 05 Bratislava, amely Szlovákia, Csehország és Magyarország összes tanácsadó központjaként szolgál, és egyben a fő kapcsolattartó központként is szolgál. ha az ügyfél nem választ konkrét tanácsadó központot az egyes régiókban.
  3. A NutriFood Keto élelmiszerek forgalmazása kizárólag az eshop.nutrifood.company webáruházon keresztül lehetséges. A NutriFood Keto termékek személyesen nem vásárolhatók meg.
  4. Vevő az a természetes vagy jogi személy, aki megrendelés leadásával üzleti kapcsolatba lépett az eladóval. A NutriFood Keto termékek azonban nem vásárolhatók meg személyesen.
  5. Fogyasztó az a természetes személy, aki olyan szerződés megkötése és/vagy teljesítése során, amelynek tárgya áru értékesítése, nem munkaviszonya, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében, illetve jogi szervként jár el. szervezet, annak ügyvédje vagy képviselője (ideértve a vállalkozó természetes személy képviselőjét is). Az eladó nem tekint fogyasztónak jogi személyt vagy természetes személyt – vállalkozót, még akkor sem, ha az ilyen személy tíz főnél kevesebbet foglalkoztat, vagy éves árbevétele vagy éves mérleg szerinti összértéke nem haladja meg a 2 000 000 eurót.
  6. Vállalkozónak minősül a cégjegyzékbe bejegyzett személy, az iparűzési engedély alapján gazdálkodó személy, az iparűzési engedélytől eltérő engedély alapján gazdálkodó személy a külön előírások szerint, valamint a Kbt. Általános Szerződési Feltételek, továbbá az a személy, aki vállalkozási tevékenysége keretében a fentiek szerint jár el, és ha vevőként a megrendelésben megadja azonosító számát, tudomásul veszi, hogy az ÁSZF vállalkozókra vonatkozó szabályai az irányadóak
  7. Felhasználó az a természetes vagy jogi személy, aki meghatalmazott természetes személy útján regisztrált a www.nutrifood.company weboldalon a hírlevélre, vagy tevékenységet végzett az eshop.nutrifood.company webáruházban.
  8. A felügyeleti hatóság a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség, a Szlovák Kereskedelmi Felügyelőség Pozsonyi Régió Felügyelősége, Privozská 32, P.O.Box 5, 820 07 Bratislava.
  9. A weboldal a www.nutrifoodketo.hu.
  10. A NutriFood Keto termékek kizárólag az eshop.nutrifood.company webáruházban vásárolhatók meg. Személyes átvétel nem lehetséges.
  11.  Áruk és szolgáltatások rendelése. A NutriFood Keto áruk online megrendelése az eshop.nutrifood.company online áruházon keresztül lehetséges. Kiszállításukat Magyarországon a Zásielkovna szolgálattal biztosítjuk.
  12. A vételár a Szlovák Köztársaságban EURO-ban, Csehországban CZK-ban kifejezett ár, Magyarországon Ft az áruért – az aktuális ajánlatban, megrendelésben és megrendelés visszaigazolásban szerepel, és minden esetben tartalmazza az ÁFA-t.
  13. Az eredeti ár annak az árunak vagy szolgáltatásnak az árát jelenti, amelyen az eladó az alany NutriFood vagy NutriFood Keto árut vagy a NUTRI FOOD PLAN szolgáltatást kínálta anélkül, hogy figyelembe vette volna az üzemeltetett weboldalon található összes lehetséges bónuszt, eladásösztönző marketing kampányokat és egyéb kedvezményes akciókat. az eladó által, vagy a forgalmazó által ajánlott árat, míg a megjelenített ár mindig az, amelyik jobban tükrözi az adott termék piaci árszintjét.
    •  

VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉS

  1. Ha a vevő fogyasztó, az adásvételi szerződés megkötésének javaslata az, hogy az eshop.nutrifood.company webáruházban található megrendelőlapon keresztül küldjön áru iránti igényt. Az adásvételi szerződés a megrendelés vevőnek történő elküldésével és a megrendelésről szóló kötelező érvényű visszaigazolásnak az eladótól e-mailben történő kézbesítésével jön létre, miután a rendelést az eladó elfogadta. A tájékoztató e-mailben a vásárló egy linket is talál az ÁSZF aktuális változatára és az eladó reklamációs eljárására. Az így létrejött szerződés (beleértve a kialkudott árat is) csak a felek megállapodása alapján vagy jogi okok alapján módosítható vagy mondható fel. Az eljárás alóli kivételt lásd a IV. Rendelés.
    Ha a vevő vállalkozó, az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat az árumegrendelés elküldése a vevő vállalkozónak, és maga az adásvételi szerződés akkor jön létre, amikor az eladó kötelező erejű hozzájárulását átadja a vevő vállalkozónak. ezzel a javaslattal. Az adatátvitel során előforduló hibákért az eladó felelősséget nem vállal. A szerződés szlovák nyelven jön létre.
    Ha olyan ajándékot adnak az áruhoz, amelyet a vevő nem használ, a vevő köteles előzetesen felvenni a kapcsolatot az eladóval, és közölni vele, hogy nem érdekli az ajándék. Ebben az esetben az árut ezen ajándék nélkül adjuk el a vevőnek. Amennyiben ez nem történik meg, a vevő a szerződéstől való elállás esetén köteles ezt az ajándékot átadni. VII (Szerződéstől való elállás) bevallás.
  2. A megkötött szerződést az eladó a megkötésétől számított legalább öt évig, de a vonatkozó jogszabályok szerint leghosszabb ideig archiválja a sikeres teljesítése érdekében, és a közreműködő harmadik fél számára nem hozzáférhető. A szerződéskötéshez vezető egyes technikai lépésekről a jelen szerződési feltételekben tájékozódhat, ahol ez a folyamat egyértelműen le van írva. Jelen Általános Szerződési Feltételek az eladó egyes portáljain elérhetők, lehetővé téve azok archiválását és a vásárló általi sokszorosítását.
    A távoli kommunikációs eszközök (telefon, internet stb.) rendelés leadásának költségei normál összegűek, a vevő által igénybe vett távközlési szolgáltatások díjszabásától függően.
  3. Az adásvételi szerződéssel az eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlás tárgyát képező dolgot a vevőnek átadja, és lehetővé teszi számára a tulajdonjog megszerzését, a vevő pedig vállalja, hogy a tárgyat átveszi és a vételárat az eladónak megfizeti.
    Az eladó fenntartja a termék tulajdonjogát, ezért a vevő csak a vételár teljes kifizetése után válik tulajdonosává.
    Az eladó átadja a vevőnek a dolgot, valamint a dologra vonatkozó dokumentumokat, és lehetővé teszi a vevő számára a dolog tulajdonjogának szerződés szerinti megszerzését
  4. Az eladó a dolog vevő részére történő átadásának kötelezettségét akkor teljesíti, ha a teljesítés helyén lehetővé teszi számára a dolog kezelését, és erről időben értesíti.
    Ha az eladó küldi el a terméket, úgy a terméket a vevőnek – vállalkozónak adja át az első fuvarozónak a vevő részére történő szállításra, és lehetővé teszi a vevő számára, hogy a fuvarozóval szemben a szállítási szerződésből eredő jogait gyakorolja, az eladó a terméket csak akkor adja át a vevőnek – fogyasztónak, ha a szállító a terméket átadta neki.
    Az eladó a megvásárolt terméket a megbeszélt mennyiségben, minőségben és kivitelben adja át a vevőnek.
    Ha nincs megegyezésben az áru csomagolásának módjában, az eladó a terméket a vámok szerint, ha nincs vám, akkor a tárgy megőrzéséhez és védelméhez szükséges módon csomagolja be. Ugyanígy az eladó beszerzi az árut szállításra.

INFORMÁCIÓK A TERMÉKRŐL, SZÁLLÍTÁSRÓL ÉS ÁRRÓL

  1. A vételár a weboldalon található aktuális ajánlatban, a megrendelésben és a rendelés visszaigazolásában szereplő áru ára, amely nem tartalmazza az áru szállítási költségét.
    Az Eladó fenntartja a jogot, hogy az áru elküldése előtt helyesbítse az áru árát, ha azt tapasztalja, hogy a megajánlott áru ára hibásan került feltüntetésre. Ebben az esetben tájékoztatnia kell a vevőt, és bele kell egyeznie az ármódosításba. Ellenkező esetben az adásvételi szerződés nem jön létre, és a megrendelést az eladó törli.
    Minden akciós ár a készlet erejéig érvényes. Az áruk árából az eladó által a vevőnek adott kedvezmények egymással nem vonhatók össze.
    Minden ár szerződéses. A www.nutrifood.company és az eshop.nutrifood.company üzemeltető honlapján mindig naprakész és érvényes árak találhatók. Az árak véglegesek, pl. ÁFA-val együtt, ill minden egyéb adó és díj, amelyet a fogyasztónak meg kell fizetnie az áru megszerzéséhez, ez nem vonatkozik az esetleges szállítási stb. díjakra.
    Vevő tudomásul veszi, hogy abban az esetben, ha a vevő a NUTRI a.s. belső információs rendszerének hibája miatt tévedésből közzétett áron rendel árut, az eshop.nutrifood.company webáruház üzemeltetője, a NUTRI a.s. jogosult elállni az adásvételi szerződéstől, még akkor is, ha a vásárló megkapta a megrendelését visszaigazoló e-mailt. NUTRI a.s. ilyen esetben erről a tényről tájékoztatja a vevőt. Példák arra, amikor tévesen közzétett ár fordulhat elő, a következők:
    a. az áru ára első ránézésre hibás (pl. nem veszi figyelembe a vételárat)
    b. a termék ára hiányzik, vagy egy vagy több extra számjegyet tartalmaz
    c. az áruk árengedménye meghaladja az 50%-ot anélkül, hogy az áru egy speciális marketingkampány vagy speciális szimbólummal megjelölt akció része lenne.
    Az akciós árak a készlet erejéig érvényesek az akciós cikkek számának megadásakor vagy meghatározott ideig.
  2. Az akciós árak a készlet erejéig érvényesek az akciós cikkek számának megadásakor vagy meghatározott ideig.
    Az eladó kijelenti és a vevő kifejezetten tudomásul veszi, hogy az eladó által értékesített élelmiszerek fogyasztásából eredő eredményt az eladó nem vállalja. A vásárló kifejezetten tudomásul veszi azt is, hogy az élelmiszerek mindenkire másként hathatnak, ezért nem garantálható pozitív eredmény az eladó által értékesített élelmiszerek felhasználásával.
    Az adásvételi szerződés megkötése előtt a vevő köteles megismerkedni az „ellenjavallatokkal” is, amelyek olyan helyzeteket írnak le, amelyekben az eladó által értékesített élelmiszerek felhasználása nem célszerű, és amelyek a webáruház honlapján találhatók.
    A NUTRI a.s., az eshop.nutrifood.company webáruházat üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az adásvételi szerződést érvénytelenné nyilvánítsa, ha személyes adatokkal és hasonlókkal visszaélés történt, illetve közigazgatási vagy igazságügyi hatóság beavatkozása miatt. A vevő erről az eljárásról tájékoztatást kap.

TERMÉK RENDELÉSE

  1. A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetők meg. A megrendelt termékeket logisztikai partnereink kézbesítik.

    A Weboldalon történő megrendelést követően a megrendelésnek a Szolgáltató általi visszaigazolásával elektronikus úton kötött szerződés jön létre Szolgáltató és Megrendelő között. A szerződéskötés napja a megrendelés visszaigazolásának napja.

    Az elektronikus úton létrejött szerződés nem minősül ún. „írásbeli szerződésnek”, de a megrendelést és a visszaigazoló e-mailt a Megrendelő későbbi tájékozódása, esetleges jogérvényesítésének hatékonyabb lebonyolítása, valamint a Számviteli tv. által előírt kötelezettségek teljesítése érdekében a Szolgáltató a megrendeléstől számított 6. naptári év utolsó napjáig a Webshop adatbázisában megőrzi. A Megrendelő az ügyletről kap egy papír alapon kinyomtatott számlát. Jelen rendelkezést azonban nem lehet kiterjesztően értelmezni, többek között a polgári jogi elévülés szabályai vonatkozásában sem.

    A Weboldalon történő megrendelés feltétele, hogy a Megrendelő megismerje és magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen Általános Szerződési Feltételeket, az adatvédelmi tájékoztatóban foglaltakat, valamint elismerje, hogy a Szolgáltató a Kormányrendelet értelmében a szerződéskötést megelőző tájékoztatási kötelezettségének maradéktalanul eleget tett.

    A jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltak szerint a Megrendelő a Weboldal menüelemeit, és jelölőnégyzeteit használva megjelöli a megrendelni kívánt terméket, majd a szükséges adatok megadásával és a fizetés, valamint a szállítás módjának kiválasztásával, végül a „Rendelés elküldése” gombra kattintással a termékek megvásárlására irányuló jognyilatkozatot, kötelező vételi ajánlatot tesz.

    A megrendeléssel létrejött szerződés alapján a Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli az általa kiválasztott és megrendelt szolgáltatás tekintetében. A Szolgáltató azon tényre, amely szerint a megrendelés a Megrendelő fizetési kötelezettségét keletkezteti, egyértelműen megfogalmazott felirat formájában (”Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés”) is felhívja a Megrendelő figyelmét a Megrendelés gombra történő kattintáskor. Amennyiben ezen tájékoztatást a Megrendelő megismerte és annak tartalmát magára nézve kötelezőnek elfogadja, az elfogadást jelentő gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

    Az elektronikus úton kötött szerződés tekintetében a szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik. Ez a rendelkezés nem érinti a „Geoblocking rendelet” területi és nyelvi megkülönböztetésre vonatkozó tilalmát. A Weboldalt bárki használhatja és azon megrendelést kezdeményezhet, aki érti annak nyelvét, és elfogadja az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, különös tekintettel a fizetési lehetőségekre és a szállítási feltételekre.

    A Szolgáltató kijelenti és a Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékek fogyasztásából kifolyó eredményekért. A Mergrendelő szintén tudomásul veszi, hogy a termékek minden személyre más hatással lehetnek, ezért nem garantálható a pozitív eredmény.

    A Megrendelő szintén köteles megismerkedni az „ellenjavallatokkal“, amelyek ismertetik azon helyzeteket, amelyekben termékek fogyasztása nem javasolt, ezek feltüntetettek az internetes oldalon is.

Elállási jog

  1. Szolgáltató elállási joga
    Amennyiben Megrendelő a megrendelt és visszaigazolt terméket a Szolgáltatónak (illetve logisztikai és pénzügyi partnereinek) egyébként nem felróható okból nem hajlandó átvenni, vagy a szolgáltatás ellenértékét a számlán feltüntetett fizetési határidőn belül a Megrendelő nem teljesíti, a Szolgáltató a szerződéstől indokolás nélkül elállhat.
    Megrendelő elállási joga
    A Kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatók. Viszonteladóként eljáró, fogyasztónak nem minősülő Megrendelőt nem illeti meg a végfelhasználók részére a termék megfelelőségének kipróbálását, a vásárlás átgondolását célzó ún. „indoklás nélküli” elállási jog.
    A Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a visszaadott áru csomagolása sérült, a termékből hiányzik, vagy az teljesen vagy részben elhasználódott, úgy a Szolgáltató kár vagy hiány értékét jogosult egyoldalúan beszámítani az elállási jogát gyakorló Megrendelő pénz-visszafizetési igényébe.
    Ha a Megrendelő az áruval együtt ajándékot is kapott, arra a Ptk. ajándékozási szerződésre vonatkozó rendelkezései vonatkoznak azzal, hogy az elállással a megrendeléshez kapcsolódó ajándékozási szerződés is érvényét veszíti, és a vásárló köteles a termékkel együtt az ajándékot is visszaszolgáltatni.
     Fogyasztónak minősülő Megrendelő elállási joga
    Fogyasztónak az a Megrendelő minősül, aki természetes személyként szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el. A Kormányrendelet alapján a Fogyasztó a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. A Weboldalon megrendelt terméket érintő elállási jog gyakorlására a lentebb részletezett szabályok irányadók. Ezt meghaladóan az elállással kapcsolatos kérdések esetén a fogyasztó a Szolgáltató ügyfélszolgálatához fordulhat.
    Elállási tájékoztató
    A Megrendelő fogyasztó, 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, a Megrendelő jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
    Az elállási/felmondási határidő
    1. a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le.
    2. b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ez azt jelenti, hogy a Megrendelő az elállási jogát már a szerződés megkötésének napja (vásárlás), és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
    3. c) több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.
    4. d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor azon a napon jár le, amelyen a Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.
    5. e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Megrendelő vagy a Megrendelő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az első terméket átveszi.
    Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus levél útján) az I.1. pontban feltüntetett címek valamelyikére. Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási nyilatkozat-mintát is.
    A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
    Az elállás/felmondás joghatásai
    Ha a Megrendelő eláll ettől a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, illetve a Megrendelőnek felróhatóan sikertelen kézbesítés díját, amely szintén többletköltséget jelent.) A visszatérítés során a Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.
    A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Megrendelő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
    A Megrendelő köteles a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt a Megrendelő elküldi a terméket.
    A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Megrendelő viseli. A visszaküldés költsége tehát minden esetben a Megrendelőt terheli, ha a termék leírásában, vagy az elállási jogra vonatkozó rendelkezések között nem szerepel ezzel ellentétes információ.
    A Megrendelő ezúton tájékoztatást nyer arról, hogy a termék visszaküldésének legmagasabb becsült összege szokásos méretű küldemények magyarországi szállítása esetében – szolgáltatótól függően – 2019. évben nagyságrendileg mintegy 2000 Ft. Az esetleges árváltozásokra tekintettel Megrendelő köteles a Szolgáltató logisztikai partnereinek honlapján ellenőrizni a mindenkor aktuális szállítási költséget.
    A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
    Amennyiben a Szolgáltató kínálatában szolgáltatásra is köthető szerződés, úgy annak igénybevétele esetén szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés jön létre. Ha a Megrendelő kérésére a felmondási határidőn belül kezdődik meg a szolgáltatás teljesítése, annak felmondása esetén a Megrendelő köteles megtéríteni a Szolgáltató számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatéríti a Szolgáltató is a Megrendelő által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
    Elállási jog alóli kivétel
    Az indoklás nélküli elállás lehetősége egy speciális elállási jog, amely kompenzálja a Megrendelőt a szerződéskötés sajátosságaiból adódó kockázatokért, és lehetővé teszi, hogy a vásárlást (szerződéskötést) még egyszer, nyugodt körülmények között átgondolja. Az elállási határidő alatt a Megrendelőnek lehetősége van a terméket kipróbálni, felpróbálni, megvizsgálni, hogy alkalmas-e a rendeltetésszerű használatra.
    Az Megrendelő indoklás nélküli elállási joga azonban méltánytalan hátrányt is jelenthet a Szolgáltató terhére egyes termékcsoportoknál, mely esetben a Megrendelő nem gyakorolhat indoklás nélküli elállási jogot. A jogszabály egyebek között ilyen esetként rögzíti az alábbiakat:
    • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
    Nem illeti tehát elállási jog a fogyasztónak minősülő Megrendelőt a Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja értelmében olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
    Azon körülményekre tekintettel, mely szerint
    • a Szolgáltató termékei zárt csomagolásban kerülnek kiszállításra és átadásra a Megrendelő (fogyasztó) részére,
    • a Szolgáltató termékei felbontásukat követően kifejezetten romlékonyak, és azt követően egészségvédelmi és higiéniai minőségük a továbbiakban nem biztosítható,
    így a Weboldalról rendelt és az átadást követően felbontott termékek tekintetében Megrendelő a szerződéstől nem állhat el.
    A szerződés létrejöttével a Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés e) pontja értelmében az átadást követően felbontott termékek tekintetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belüli, indokolás nélküli felmondási és elállási jogát nem gyakorolhatja.
    Ha a Megrendelő a „Rendelés elküldése” gombra vagy a Megrendelő ajánlati kötöttségét eredményező más elemre kattint a Weboldalon, azzal kifejezésre juttatja, hogy megértette: a gomb vagy weblapelem aktiválása olyan fizetési kötelezettséggel járó jogi nyilatkozat megtételét (szerződés megkötését) jelenti, amelynek esetében az indoklás nélküli elállás joga felbontott termék esetén nem lesz gyakorolható. A Szolgáltató a Weboldalt folyamatosan fejleszti, többek között az elállási jog korlátozására utaló megjegyzést helyezhet el a termékek leírásában a félreértések elkerülésére. Az elállási jog korlátozására való külön figyelemfelhívás hiánya azonban a Kormányrendelet 29. §-ának alkalmazása alól nem ad mentességet.
    Elállási nyilatkozat minta
    A szerződéstől való elállási szándék esetén kell kitölteni és visszajuttatni a következő címre:
    Nutri a.s.
    Kaštieľska 4, 821 05 Pozsony, Szlovákia
    Telefon: +421 948 17 27 18
    Email: [email protected]
    — Alulírott/ak (*) kijelenti/k, hogy alulírott/ak (*) eláll/nak (*) az alábbi áruk
    adásvételétől (*)/az alábbi szolgáltatás igénybevételétől (*)
    — Megrendelés időpontja (*) / átvétel időpontja (*)
    — Fogyasztó(k) neve
    — Fogyasztó(k) címe
    — A fogyasztó(k) aláírása (kizárólag írásban történő értesítés esetén)
    — Kelt

FIZETÉSI FELTÉTELEK

  1. Az eladó elfogadja, hogy a kártyás fizetés lehetséges a STRIPE fizetési átjárón keresztül – https://stripe.com
  2. Az áru a teljes fizetésig és átvételig az eladó tulajdonában marad, de az áru sérülésének kockázata az áru átvételével a vevőre száll át.
  3. Az eladó fenntartja a jogot, hogy a vevőnek saját belátása szerint csak kiválasztott fizetési módokat ajánljon fel.
  4. A vevő számlázási adatai a megrendelés elküldését követően visszamenőleg nem módosíthatók.

 SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Szállítási szolgáltatás – Magyar Posta: címre, postára, Postapontra

Egy küldemény szállításának ára megadott címre 2 400 Ft, postára vagy PostaPontra 1 900 Ft. 14 950 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. A küldemény az Ön által választott Posta kézbesítési pontjára, általában 5 munkanapon belül megérkezik. Tájékoztató SMS vagy e-mail megérkezése után vegye át.

Teljesítés követelése, szavatosság

 

  1. A kellékszavatosságra és termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi tájékoztatási kötelezettség, továbbá a Megrendelő jogairól az alábbiakban kíván a Szolgáltató a jogszabályokban foglaltaknak megfelelően követhető, világos és egyértelmű tájékoztatást nyújtani.

    2. A teljesítés követelése

    Ha a Szolgáltató a megrendelt, visszaigazolt és a Megrendelő által megfizetett termék kiszállításával indokolatlanul késedelembe esik, a Megrendelő a Ptk. rendelkezései alapján követelheti a teljesítést, vagy ha a késedelem következtében a szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a szerződéstől.

    VII.2. Kellékszavatosság

    A Szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Szolgáltató, ha a Megrendelő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

    A Szolgáltató a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. A fogyasztónak minősülő Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt, a viszonteladó Megrendelő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. A Megrendelő kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

    Kellékszavatossági igénye alapján a Megrendelő választása szerint:

    1. a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha
    2. a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
    3. az a Szolgáltatónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva

    – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve

    1. a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,
    2. a szerződésszegés súlyát,

    iii. a kellékszavatossági jog teljesítésével okozott érdeksérelmet;

    1. b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől – a jelentéktelen hiba kivételével – elállhat, ha
    2. a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta,
    3. a kijavítási vagy a kicserélési kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve nem tud eleget tenni,
    4. a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

    A Megrendelő a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

    A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. Fogyasztónak minősülő Megrendelő esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.

    A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

    A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a Megrendelő kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    3.Termékszavatosság

    Az e pontban foglaltak kizárólag fogyasztói szerződések esetében érvényesek.

    A Szolgáltató által Fogyasztónak eladott termék hibája esetén a Fogyasztó követelheti a gyártótól (gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója), hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

    A termék akkor hibás, ha

    1. a)    nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek,
    2. b)       vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

    1. a)       a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
    2. b)       a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
    3. c)       a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

    Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

    A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

    4. Szavatossági jogok érvényesítése

    Ezen pont alkalmazása tekintetében szavatosság alatt a kellékszavatosságot és a termékszavatosságot is érteni kell.

    Fogyasztó által érvényesített szavatossági igények intézése esetében a jelen ÁSZF szerinti egyéb feltételek az alábbi különös szabályok mellett irányadók:

    1. A Fogyasztó szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a Fogyasztó bemutatja. Jelen ÁSZF és a Szolgáltató nem zárja ki, hogy a fogyasztó a szerződés megkötését más módon is bizonyítsa.
    2. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet vesz fel a 19/2014. NGM rendeletnek megfelelő tartalommal, a másolatot a fogyasztó rendelkezésére bocsátja.
    3. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

    Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő választása szerint kellékszavatossági, vagy termékszavatossági igény érvényesíthető. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

    5. A Szolgáltató által forgalmazott termékek szabályai

    A megrendelt termékekre a Ptk. 6:159. §, valamint a Kormányrendelet szabályai szerint a Szolgáltató szavatosságot vállal. A Kormányrendelet, valamint a Ptk. 6:159. § rendelkezései alapján a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Megrendelőt választása szerint – az érintett termékre vonatkozó jogszabályi korlátok között – kellékszavatosság vagy termékszavatosság lehetősége illeti. A hibát a Megrendelő annak felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül köteles írásban jelezni a Szolgáltató részére.

    A Szolgáltató a hibásnak bizonyult terméket elsősorban kicseréli, tekintettel arra, hogy az általa forgalmazott termékek kijavítása jellegükből fakadóan általában nem lehetséges. Ha a hibás termék cseréjére nincs mód, a Megrendelő a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.

    Amennyiben a Megrendelő házhoz szállítást rendelt, és az a Megrendelőnek felróhatóan sikertelen volt, az ilyen meghiúsult szállítás/kézbesítés költségére nem igényelhető visszatérítés akkor sem, ha a meghiúsult kiszállítást követően utóbb a Megrendelő a terméket mégis átvette, de azzal kapcsolatban olyan jogot érvényesít, mely alapján a sikeres kézbesítés díját, vagy annak valamely részét bármely alapon vissza kell/kellene a Megrendelő részére téríteni.

    Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek a Megrendelőt terhelik, így a sikeres kézbesítés költségét (a Megrendelőnek felróható sikertelen kézbesítést követően is) a Szolgáltató megtéríti.

    Jelen pontban foglalt szavatossági jogok érvényesítése esetén bármilyen költség (így pl. szállítási vagy kézbesítési díj stb.) kizárólag akkor igényelhető vissza, ha hibás teljesítés miatt a Megrendelő igénye helytállónak bizonyul. Például a termék használhatóságát nem befolyásoló jelentéktelen hiba, valamint az elállási jog gyakorlása esetén a szállítási költség nem igényelhető vissza. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs.

    Jelen tájékoztatóval a Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy fenti jogok a szerződés teljesítésétől számított két éven belül érvényesíthetők. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl feltétele, hogy a Megrendelő igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató szolgáltatta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a Megrendelő köteles bizonyítani azt is, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

  1. Jelen szerződési feltételek célja, hogy meghatározzák egyrészt az eladó (szállító), másrészt a vevő (vevő, fogyasztó) azon jogait és kötelezettségeit, amelyek az általa megkötött adásvételi szerződéssel összefüggésben vagy annak alapján keletkeznek. telefonos vagy írásbeli megrendelés. Minden szerződéses kapcsolat az eladó és a vevő között a Szlovák Köztársaság jogrendjének megfelelően jön létre. A jelen feltételekkel nem szabályozott jogviszonyokra, amennyiben a szerződő fél fogyasztó, a 40/1964. Módosított Polgári Törvénykönyv, a 250/2007. törvény a fogyasztóvédelemről és a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. Abban az esetben, ha a szerződő fél vállalkozó, az üzleti feltételekkel nem szabályozott jogviszonyokra a 2001/2003. 513/1991 Coll. Módosított kereskedelmi törvénykönyv.
    A feltételektől eltérő rendelkezés az adásvételi szerződésben megtárgyalható. Az adásvételi szerződés eltérő rendelkezései elsőbbséget élveznek a feltételekkel szemben. Az így megállapodott feltételek nem lehetnek ellentétesek a jogszabályi előírásokkal.
    Ezek az üzleti és reklamációs feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Az adásvételi szerződés és a feltételek szlovák nyelven készültek. Az adásvételi szerződés szlovák nyelven köthető.
    A NUTRI FOOD PLAN tanácsadó szolgálatai és a vásárló közötti esetleges viták peren kívül is megoldhatók. Ilyen esetben a vevő – fogyasztó felveheti a kapcsolatot a peren kívüli vitarendezés alanyával, amely például a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, vagy a vitát a kijelölt ODR platformon keresztül rendezheti. Az eladó azt javasolja, hogy a vevő először vegye igénybe az üzemeltető honlapján található elérhetőséget a helyzet megoldása érdekében, mielőtt a vita peren kívüli rendezése felé fordulna.
    A cég kapcsolatfelvételi e-mail címe NUTRI a.s. és a NUTRI FOOD PLAN Központi Tanácsadó az [email protected] címen, a kapcsolatfelvétel pedig a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül is lehetséges.
  2. Az ÁSZF melléklet az adásvételi szerződéstől való elállási formanyomtatvány mintájából áll.
    Jelen Általános Szerződési Feltételek 2021.01.01-től hatályosak és hatályosak, és hatályon kívül helyezik az ÁSZF korábbi változatát. Az eladó fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

Akciók

Tanácsadóiroda akciói

Nézze meg akcióionkat és kedvezméyeinket, amelyeket egyes irodáink kínálnak.

Eshop akciók

Nézze meg akcióinkat és kedvezményeinket termékeinkre és csomagjainkra eshopunkban.